Adobe Acrobat 9 Standard
- Skapa och distribuera tillförlitliga PDF-dokument
Med Adobe Acrobat 9 Standard kan företagsanvändare kommunicera med originaltrogna
PDF-dokument och -blanketter som är enkla att skapa och distribuera. Skapa snabbt
PDF-dokument, samla ihop filer från olika program i en och samma PDF-fil, skapa enkelt
PDF-blanketter, hantera dokumentgranskningar, låt användare av Adobe Reader* fylla i
blanketter och spara dem lokalt, samt utnyttja grundläggande säkerhetsfunktioner för att
skydda och kontrollera känslig information.
I korthet:
- Utbyt dokument på ett tillförlitligt sätt skapa och distribuera PDF-filer som behåller
originalens formatering. - Skapa blanketter snabbt använd blankettguiden för att skapa blanketter av
pappersdokument eller elektroniska dokument. Exportera enkelt blankettdata till ett
kalkylblad för analyser och rapporter. - Ge och ta emot feedback gör effektiva dokumentgranskningar och kommentera med
hjälp av välbekanta kommenteringsverktyg.
Funktioner
- Skapa och utbyt PDF-dokument tillförlitligt
Konvertera enkelt vilket dokument som helst,
som går att skriva ut, till PDF för att bevara utformningen och säkerställa dokumentets integritet. - Samla ihop material i en och samma PDF-fil
Sammanställ dokument, kalkylblad,
presentationer, mejl och webbsidor i en och samma komprimerade PDF-fil som enkelt kan
skickas till andra. - Skydda dina dokument
Använd lösenord för att styra åtkomsten till PDF-dokumenten.
Använd behörigheter för att begränsa utskrift, kopiering och redigering av PDF-dokument. - Skapa och hantera enkelt PDF-blanketter
Konvertera dokument i Microsoft Word och Excel
eller skannade dokument till PDF-blanketter. Blankettfälten känns igen automatiskt och
konverteras till ifyllbara fält. Använd spårningsfunktionen för att se när blanketterna fylldes i
och vem som gjorde det. Exportera enkelt data till ett kalkylblad för analyser och rapporter. - Möjliggör för andra att fylla i och spara blanketter
Slipp utskrifter och fax. Gör det möjligt
för användare av kostnadsfria Adobe Reader* att fylla i och spara ifyllda blanketter lokalt. - Granska dokument enkelt
Använd välbekanta komenteringsverktyg som notislappar,
överstrykningar och stämplar för att ge feedback. Kommentarerna kan sorteras efter
författare, datum eller sida. - Signera dokument digitalt
Använd digitala signaturer för att godkänna dokument och
minimera den kostsamma och tidskrävande processen att skriva ut, signera och faxa
dokument. - Konvertera pappersdokument till PDF
Skanna ett pappersdokument och konvertera det
enkelt till en sökbar PDF-fil. - Konvertera från PDF till Microsoft Word-format
Spara PDF-filer som Word-dokument
och behåll layout, typsnitt, formatering och tabeller så att du enkelt kan återanvända
innehåll. - Arkivera dokument och e-post
Spara dokument och e-post för att senare enkelt kunna
söka och hämta information.
Licensen är permanent och inget abonnemang.
Detta är en elektronisk licens som skickas via e-post till dig. Inget öppet köp lämnas på licenser.
Leverans av licenser sker vardagar mellan 9-18.