Adobe Acrobat 9 Standard

2 999 kr

Finns på lager

- Skapa och distribuera tillförlitliga PDF-dokument

Med Adobe Acrobat 9 Standard kan företagsanvändare kommunicera med originaltrogna

PDF-dokument och -blanketter som är enkla att skapa och distribuera. Skapa snabbt

PDF-dokument, samla ihop filer från olika program i en och samma PDF-fil, skapa enkelt

PDF-blanketter, hantera dokumentgranskningar, låt användare av Adobe Reader* fylla i

blanketter och spara dem lokalt, samt utnyttja grundläggande säkerhetsfunktioner för att

skydda och kontrollera känslig information.

I korthet:

  • Utbyt dokument på ett tillförlitligt sätt  skapa och distribuera PDF-filer som behåller
    originalens formatering.
  • Skapa blanketter snabbt  använd blankettguiden för att skapa blanketter av
    pappersdokument eller elektroniska dokument. Exportera enkelt blankettdata till ett
    kalkylblad för analyser och rapporter.
  • Ge och ta emot feedback  gör effektiva dokumentgranskningar och kommentera med
    hjälp av välbekanta kommenteringsverktyg.


Funktioner

  • Skapa och utbyt PDF-dokument tillförlitligt
    Konvertera enkelt vilket dokument som helst,
    som går att skriva ut, till PDF för att bevara utformningen och säkerställa dokumentets integritet.

  • Samla ihop material i en och samma PDF-fil
    Sammanställ dokument, kalkylblad,
    presentationer, mejl och webbsidor i en och samma komprimerade PDF-fil som enkelt kan
    skickas till andra.

  • Skydda dina dokument
    Använd lösenord för att styra åtkomsten till PDF-dokumenten.
    Använd behörigheter för att begränsa utskrift, kopiering och redigering av PDF-dokument.

  • Skapa och hantera enkelt PDF-blanketter
    Konvertera dokument i Microsoft Word och Excel
    eller skannade dokument till PDF-blanketter. Blankettfälten känns igen automatiskt och
    konverteras till ifyllbara fält. Använd spårningsfunktionen för att se när blanketterna fylldes i
    och vem som gjorde det. Exportera enkelt data till ett kalkylblad för analyser och rapporter.

  • Möjliggör för andra att fylla i och spara blanketter
    Slipp utskrifter och fax. Gör det möjligt
    för användare av kostnadsfria Adobe Reader* att fylla i och spara ifyllda blanketter lokalt.

  • Granska dokument enkelt
    Använd välbekanta komenteringsverktyg som notislappar,
    överstrykningar och stämplar för att ge feedback. Kommentarerna kan sorteras efter
    författare, datum eller sida.

  • Signera dokument digitalt
    Använd digitala signaturer för att godkänna dokument och
    minimera den kostsamma och tidskrävande processen att skriva ut, signera och faxa
    dokument.

  • Konvertera pappersdokument till PDF
    Skanna ett pappersdokument och konvertera det
    enkelt till en sökbar PDF-fil.

  • Konvertera från PDF till Microsoft Word-format
    Spara PDF-filer som Word-dokument
    och behåll layout, typsnitt, formatering och tabeller så att du enkelt kan återanvända
    innehåll.

  • Arkivera dokument och e-post
    Spara dokument och e-post för att senare enkelt kunna
    söka och hämta information.


Licensen är permanent och inget abonnemang.

Detta är en elektronisk licens som skickas via e-post till dig. Inget öppet köp lämnas på licenser. 

Leverans av licenser sker vardagar mellan 9-18.